Evelina 20




You know it doesn't make much sense
There ought to be a law against
Anyone who takes offense
At a day in your celebration
'Cause we all know in our minds
That there ought to be a time
That we can set aside
To show just how much we love you



image132













världens roligaste bild på mig och Evi.








Evi: Saknar dig jättejättemycket och hoppas att vi kan plura ut något besök i sommar. Det skulle vara guld. Jag försökte ringa dig idag på något skitkort man fick av Cultural Care när man kom, men som allt annat som har med Cultural Care att göra så gick det åt helvete.
Stort stort grattis iallafall (vet att det tekniskt sett i svensk tid inte är din födelsedag längre, men här hos mig fyller du fortfarande år . i två timmar och en kvart till.) 
 :)
Puss o grattis!


Kommentarer
Postat av: ev

ELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
jag saknar dig hjärtat! men snart kommer duy hem igen och då tar vi igen all misad toid!
gud vad gulligt.
(så jag ser ut på den där cp bilden på oss, vad hände lixom)

2008-04-03 @ 14:58:07
Postat av: moi

hahaha jag veet, åh jag älskar den där bilden. du ser ut som en tomat och jag fick en giraffhals. vajert.

thoris fest ju! det måste du ju minnas iallafall, med alla fjortisbilder vi tog Ü

2008-04-03 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback