remotecontrol

jag köpte en remotecontrol häromdagen som ska fungera till allt. TV, dvd, radio, satellitbox, kabel - tutt de la frutt.
såhär ser den ut:


image42


jag gillar den faktiskt. kostade bara 25 dollar, och det är smidigt med bara en kontroll. Själv har jag inte lyckats få den att fungera än, men det kan ju bero på att när det kommer till tekniska grejjer är jag lika smart som min hund. Vilket inte är mycket alls.
Jag har nog fått mina tekniska skills av min mamma (vilka inte är några överhuvudtaget)


Just det - glömde jag säga....













image43


att den är rätt stor?








Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA OMG! :DD
värsta chocken!
man trodde inte den var så stor men skenet bedrar! haha

Postat av: eyeline

hahaha i know! jag älskar den! :D
(alla mobbar mig för att jag köpte den - tillochmed killen i affären som jag köpte den AV!)
gash, den är ju ascool! eller hur? ;)

2007-09-18 @ 20:00:14
Postat av: Mappa

É den så stor på RIKTIGT1 Pappa tror du har fejkat bilden!!! Men du vet ju att storleken har ingen......

2007-09-19 @ 22:13:42
Postat av: eyeline

haha MAMMA!
nejnej jag har inte fejkat bilden. den ÄR sådär stor!
tänkte att vi kunde ha den till teven där nere sen när jag kommer hem. tycker du inte det papi? ;)

2007-09-19 @ 23:26:47
Postat av: Paps

EEHHHH.....nej?

2007-09-19 @ 23:42:33
Postat av: eyeline

:(
men jag kan inte få den att fungera!

2007-09-20 @ 04:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback