KUL!

fan jag ar sa javla stressad just nu... vi ar hemma hos Marie i San Anselmo, ungefar en halvtimme utanfor San Francisco. Och mitt forsta au pair mote borjar 1.30 PM. bussen jag borde ta gar om en halvtimme men vi har ingen bil till busstationen. fan om jag missar motet alltsa, da lackar jag. pallar inte en manad till utan nagra kompisar i narheten. Det finns massa svenska tjejer har i San Anselmo som traffas och fikar o har det askul. javla skit. ar sa javla trott pa att inte har nagan att prata med. saknar att ha kontakt med mina vanner dar hemma. har en sa tung hemlangtan just nu att jag vet inte var jag ska ta vagen. Nagra av tjejerna jag traffade igar har varit har i sju manader. SJU! det ar skitmycket! och da ar det anda fem manader kvar! utover den 13e manaden man har for att resa... jag har inte insett forran nu hur javla lang tid ett ar ar. allt jag tanker pa ar vad jag ska gora nar jag kommer hem. hur mycket jag saknar alla hemma. usch, det ar inge kul langre...

och nu missar jag kanske mitt forsta au pair mote o chansen att lara kanna lite folk i narheten av dar jag bor...
KUL!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jobbigt att du längtar hem så mkt...:/ men som ajg sagt. det finns inget att längta hem till. haha tråkigt här.
men haha kul att du sitter o ba: aaaah jag är så stressad!! och skriver i bloggen:P

2007-09-17 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback