godmorgon!

här i San Francisco är klockan lite över åtta på morgonen, och själva faktumet att jag går upp klockan åtta för att åka och träna när jag börjar jobba halv två (vilket innebär att jag skulle kunna göra min allra största hobby ett tag till - sova) är ju ändå rätt absurdt.

jag vaknade halv fyra inatt i min säng och märkte till min förvåning att jag fortfarande hade mina kläder på, teven stod på och surrade och det låg kläder och saker över hela min säng. haha jag hade däckat typ efter middan. så jag har sovit lite knasigt inatt. känner mig bra mycket tröttare än vad jag var igår när jag gick upp åtta..

men nu ska jag springa upp, grabba en banan och dra mig mot gymet.
tjingeling på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback