tjej/kille?

heey jag hittade en kul lista på Malins kompis Nicos sida som handlar om manliga och kvinnliga egenskaper! Tänkte att det kan ju faktiskt vara rätt bra att testa - bara för att få reda på om man borde ragga på tjejer eller killar!
typ...

Min kvinnliga sida:
[x] Köpt en hårfön? - eller.. räknas plattång?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? - jag är ju tjej?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? - jag är ju tjej!
[x] Pratat känslor? - hahah jag är ju faktisk tjej..
[x] Tänkt på att matcha mina kläder? - senaste idag ville jag låna mammas kofta, tydligen tillhörde den Karolinska...
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? - absolut
[ ] Ringt upp en person utan konkret syfte? - jag är faktiskt inte en telefontyp..
[x] Funderat på namn åt mina barn? Givetvis! Matthew och Daphne skulle dom heta! (skulle gifta mig med en amerikan är jag var 12)
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand? - lessen babban..
[x] Druckit Cosmopolitan?
[ ] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"? haha otroligt nog har jag helt missat den serien..
[ ] Sett tio avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te? - muummmsss
[x] Känt glädje över att få blommor i present ? - förutom när jag fick av Tinge.. det var rätt pinsamt
[ ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? - faktiskt inte.. vilket jag skäms lite över
[x] Blivit arg utan anledning? - hallå? mens?
[x] Gråtit efter 9 fyllda år? - lätt
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller? - of cooourse!
[x] Varit arg/sur utan att tala om det? - alla har en dålig dag
[x] Kramat en kille? - yes
[x] Dansat? - yees
Totalt: 16 av 22 poäng


Min manliga sida:
[x]
Ljugit om hur mycket jag har druckit? Föräldrar?
[ ] Ätit en blodig stek? - euuuw
[ ] Läst en biltidning? - haha som om jag skulle fatta nåt ändå?
[ ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? - HAHAHA
[ ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? - dåligt minne.. seriöst
[ ] Skött grillen under en grillfest? - pappa slår mig om jag går i närheten av grillen
[ ] Läst en bok av Jan Guillou? - han är ju bara läskig
[ ] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? - definitivt
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? - jag brukar aldrig orka en hel pizza..
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? - nesh!
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? - näe.. eller jo Die Hard men inte någon Rocky så jag ligger väl på+-noll
[x] Diskuterat bröst? - hallå SJÄLVKLART! Annelis kontor?
[ ] Gjort lumpen? - träna? va?
[/] Läst nick hornby? - hört talas om killen.. räknas det?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? - jaa när brorsan blir för kaxig
[ ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? - nej jag blir bara rädd
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? - haha jofan.. eller nä
[x]Lagat någonting på egen hand? - makaroner o köttbuellar! C:
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? - haha på skämt nångång kanske..
[x] Tävlat i att dricka öl? - JA
Totalt: 6,5 av 22 poäng

Skönt o veta att jag är kvinnlig! PHEW

Kommentarer
Postat av: Sanna

åå, Anneli skulle lacka om hon såg det här! :)

Postat av: Lantzi

Haha japp, Anneli skulle lacka. Hej generalisering.

2007-03-27 @ 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback