"betala om du vill"

gillar Tomas nya motto: Betala om du vill.
jag skulle inte banga om det var typ H&Ms nya grej.

hitills på Bygma:
- Tomas släpper bomben: Camilla har sagt upp sig! tear!
- Jag mötte Hurley från Lost påväg till kassan. stor....-t krulligt hår ^^
- jag har lyckats slå ut tre ordrar på datorn utan att klanta mig
- En kille som såg ut exakt som Fredrik Virtanen handlade spik i min kassa
- Carro kommer hem om en vecka!!! :D:D:D jag genomgår ren lycka
- jag är sjukt hungrig. snart äter jag upp Christer.. han är ändå bara i vägen

jag har inget kul o skriva just nu men det kommer säkert. jag har ju faktiskt en tendens att skriva som en tok i min blogg när jag jobbar :P


tjing på en stund!♥   12.05

åååh världens sötaste lilla kille gick förbi kassan med sin mormor! my lord vad söt han var!
alldeles mörka ögon, brunt krulligt hår. jag döör. how sweet!
Mormor gick förbi o sa: Nääe, det blev ingenting idag! :)
så jag log och sa hejdå, och tittade på lillkillen som kom bakom. Så vinkade jag till honom. Och han hojtade glatt:
"hejdååååååååååå"
gash så söt.

nu är det lunch. tjing! 12.22



vad sägs om det här scenariot? :
1. vaknade klockan nio - fick skynda mig till jobbet. ergo sum= ingen frukost
2. sitter i tre timmar och väntar på lunch -håller på o dö
3. Tomas säger att jag kan får äta lunch först - ♥♥♥
4. jag går upp, full av förväntan, full av hunger - exalterad!
5. Vad får jag se? Jo - korv!
6. Lägger mig ned på golvet och gråter hejdlöst


________________________________________________________________________________________

Idag fyller Lantzi-hääg-cancerbaall-superscnoupi 19 BAST! 
faan vad du har gått o blivit gammal. grattis på dig ditt gamla skrälle ♥
________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Maria

haha ush korv jag håller med elin :S
jag vill också ha ett jobb där jag stortrivs!
mawh svartis haha ;P

Postat av: ev

öhöööööööö jag hoppas du skriver ett helt blogg inlägg om mig n'r jag fyllerår;)

2007-03-25 @ 21:14:25
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback