gotland + äventyr... och även lite Bygma

så förra veckan drog jag till Gotland tillsammans med Malin och Evelina, och generellt är jag jättenöjd med den veckan! Iofs, vädret kunde varit bättre - under två dagar tvingades vi att cykla hem till Gustavsvik (från ringmuren i Visby) i spöregn. Japp, det var mindre kul. men vi fick ändå en bra dag på stranden i tofta - och i Beas sällskap! :D det var supermysigt.
Jag, Malin o Evi har enhälligt kommit fram till att utelivet på Gotland är i världsklass! Gutekällaren säge jag bara. mmm

nu orkar jag inte skriva om gotland mer. även fast det finns myyyyyycket att berätta. hahah.
nu ska jag berätta om min superlånga resa fram och tillbaka till roskildefestivalen i danmark. tjohooo!
i måndags åkte vi (jag, evi, jossan, elin, hanna och johanna) ner glada i hattarna till roskilde. Kvart i nio gick tåget från centralen, kvart över fem(!!!) gick jag upp ur min säng. efter flera timmar på tåg hit och dit anländer vi äntligen till roskilde stad. där det spöregnar. precis som i resten av jävla skit-danmark. kön till taxi var milslång, vi hade ingen aning om vart vi skulle och somsagt - vi var blöta, trötta och småirriterade. efter en stund lyckas vi haffa en taxi och beger oss till västsidan av roskildefestivalens område. uuuhu stort misstag redan där. när vi kom dit regnade det (om möjligt) mer, och allt var geggigt. precis allt. mina stövlar (tack o LOV att jag hade med mig regnkläder annars hade jag gått in i en djup och alldeles för seriös och ovälkommen depression) var geggiga, min klänning var dyblöt, jag var dyblöt och jag hade skitont i precis varenda liten jävla led och muskel i hela kropen pga min tunga packning. vi strövar runt på campingen i hopp om att hitta en ledig tältplats... vilket inte alls gick bra. typ en timme gick vi runt där. tillslut hittar lantz en liiiten plats för våra tält. lantz+jossan o hanna+johanna hade mindre

Kommentarer
Postat av: Anonym

i loooove shoes. and i'm drunk xx

2007-07-05 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback