>.<

fy pannkaka var jag är bakis idag! rullade in i huset klockan sex imorse, började jobba klockan tio, och nu är det fem sketna minuter kvar tills jag får gå hem o spendera heeela min kväll framför Felicityboxarna som Markus laddade ner åt mig ^^

Gårkvällen på tegel med jobbarkompisana var annars mycket lyckad ! askul kväll verkligen. alla blev aspackade o dansade loss ordentligt. Dahlen svängde runt en i en hektisk tango, Jonas körde mys-tryckaren, Markus körde "hej-jag-hoppar-o-sjunger-till-schalger-dansen " som är min personliga favorit ;) Striden hade med sig lillbrorsan Micke. haha nicke o micke :P rätt sött. Erik var aaaspackad och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår när han fick för sig för att ta av sig skorna på dansgolvet o breakdansa! :) hahaha nån måste ju stå för komiken right?

efter att tegel hade stängt gick vi hem till markus för o fortsätta festa lite. vi drack öl (jag o katten drack vatten o mjölk) o vi spelade TV-spel.
sen däckade jag på jonas i soffan, för att sedan runt fem vandra runt halva jäkla täby för o hitta 695an. och som sagt, till slut kom jag hem.

efter jobbet gick jag direkt upp til teven för o se på felicity. ett avsnitt hann jag med innan jag megadäckade i soffan. tänkte påbörja där jag slutade om en minut eller två.

en puss till fredrika som jobbar sent på grönan ikväll. tänker på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback