we are the ones that make a brighter day, so let´s start giving

Stevie Wonder är ett geni.
jag avgudar honom.
så fantastiskt underbara, vackra fantastika underbara låtar! Jag vill bara gråta..
så helt otrooolig röst! jag vill gråta mer..
och sweet är han
och en bra människa! Om man är med om att komponera ett musikaliskt mästerverk som
We are the world för alla fattiga barn ute i världen, så är man en bra kändis. Man ska utnyttja sitt kändisskap för det goda. Loving it.

We can´t go on, pretending day by day
that someone, somewhere will soon make a change
We are all a part of
God´s great big family
and the truth, you know love is all we need

(jossan tycker jag är en mez som kanske kanske ibland råkar gråta en skvätt när jag hör den, men den är så mäktig!)




dagens hysteriska skratt - "MEN NEJ!! om du inte har en bankomat i arslet så har jag inga pengar här!!!"
dagens låt - We are the world ♥


Kommentarer
Postat av: ev

hur gör man hjärtat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback