SKITSKITSKITSKITSKITSKITSKITSKIT!!!!


helvete jag PALLAR verkligen inte mer nu!
JAG BOJKOTTAR!!!!
har inte kunnat le/skrattat på två veckor snart!
har inte kunnat vara ute sen nyår! (vilket knappt räknas för jag var inte HÄLFTEN så full som jag hade räknat med!)
jag har inte kunnat läsa, se/smaka på god mat på två veckor (tänk er att inte kunna smaka URGOD hemmalagad mat på sin egen födelsedag!)
Jag kan inte hänga med fredrika ut o fira hennes födelsedag vilket suger HÄSTBALLE!

Och mitt öga har haft cpryckningar oavbrutet i FEM TIMMAR!!!!!!!

BORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORTBORT NU!

Kommentarer
Postat av: Lantzi

Kram pårej
Ikväll skavi ha kul hos Fred
& du får helt enkelt tugga på höger sida! :)

Postat av: Maria

Miss you honey. Hoppas du kan följa med ut snart ;)
Ain't the same without you!

2007-01-16 @ 11:34:08
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: fred

yeeey! du var i skolan idag :D

2007-01-16 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback