hey - maybe one day?

min dag har inte bestått av någonting. usch!
imorgon ska jag göra något! jag ska ta en lång promenad. jättelång!
sen ska jag fila lite på min ansökan till au pair i USA.
och så ska jag läsa i min bok - Doktor Glas. vilket jag verkligen egentligen inte vill - men måste
och så ska jag maila Allan om skolan och  sådär.
och så ska jag börja skriva på samhällsuppsatsen...(samhällsuppsatserna)
och så ska jag.. borde träna något. känner mig tjock. eller så struntar jag bara i o äta. mycket bättre idé. får leva på frukt o grönsaker från o med nu.
just det! hjälpa mamma plocka ned julsakerna.

sen ska jag titta på tv tror jag. stora planer...


snokade omkring lite i marias och sophias bilddagböcker på internet och came across den här:

okej, datorn blev cp. bilden funkar inte och texten blev blå och understruken.
gash, vill ha tillbaka min dator... imorgon åker iallafall syrran till tyskland i en månad
så då kan jag låna hennes C: mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback