don´t feel like dancing

igårkväll fick jag en släng av Kaandy-syndromet:
började frenetiskt städa mitt rum klockan ett på natten.
det dumma är att rummet var stökigare efter att jag "städat" än vad det var innan.
Jag rensade igenom mina skrivbordslådor där jag har så fruktansvärt mycket skitgrejjer:

- Gamla skolböcker
- solglasögon från istiden
- vykort (jättesöta rim från Bea!)
- ett paket med Lilis-plåster (i paketet låg ett par porrtärningar och en kondom!... och plåster såklart)
- två gigantiska högar med Elle-tidningar
- en Gustaf-tidning!!!! Han är ju hur kul som helst! Lite kul är det också att när jag läser eller ser visa bilder på Gustaf så tänker jag på Sophia! Vissa saker som Gustaf gör/säger är bara så klassiskt phia!

Innan jag gick o la mig så städade jag undan alla saker som var tänkt att jag skulle städa från början.
Annars hade mamma klivit in där imorse och fått hjärtstillestånd.


Mina vovvar springer runt på tomten o busar!
Det är så härligt att se Kasper kuta omkring.
Han må vara den mest korkade hunden i världshistorien, men söt är han.
Hah, evelina är den enda av mina vänner som tycker om mina hundar :)

Kommentarer
Postat av: ev

dina hundar i mitt hjärta
ska tilläggas att du rä den enda som gillar min feta katt;)

Postat av: Maria

haha gillar när din vovve hade en petflaska som ljuddämpare när han skällde ;)
måste bara tillägga att jag också gillar evis pheta katzi ;o

2007-01-16 @ 11:31:54
URL: http://riphertoshreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback