världen kör en u-sväng

Dagen startade skumt. Började med att Frida kommer in och väcker mig (fridfullt! genom att ruska lite på axeln o viska lågt!!!)
sen frågar hon om jag har några strumpbyxor hon kan få låna, vilket jag hade och lånade ut.
Sen kommer jag in i hennes rum och frågar om jag får låna en tröja - och hon kommenterar att jag har snygg mage!!! konstigt pga 2 saker:
1. Frida gav en helt oprovocerad komplimang!!!
2. Jag har inte tränat sen i maj!! hur faan kan jag ha snygg mage?!?!

iallafall - jag blev glad! sjukt snällt ändå :)
sen när hon är nere i köket och jag är i mitt rum och gör mig iordning ropar hon på mig och frågar om jag inte ska äta någon frukost. Jag mummlar att jag nog inte hinner
Frida svarar:
"Men! du måste ju äta någonting Elin! Ska jag göra en macka åt dig?"

alltså va?!

och sen: hon GÖR en macka åt mig.
fattar noll!


christian stör mig i mitt bloggande. morr

Kommentarer
Postat av: Pelle

Oj Elin. Vad har hon fått i sig? Du har inte kvar ett snällhetspiller till min lillebror :P?

Postat av: Fanny

Inte tränat sen i maj? lilla gumman, du vet väll att allt fett sätter sig på rumpan? Du kanske borde börja träna snart, din kompis sa så bara för att vara snäll.

2007-03-10 @ 20:03:30
Postat av: jag

eeeh vem är fanny?
ej min kompis - min syster. hon bryr sig för övrigt inte ett skit om att vara snäll

2007-03-17 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback