here we go, life´s waiting to begin

Jag o Malin har brännt rosor idag!
VI traskade ut till ängen med sex rosor, tändstickor och en flaska tändvätska! och så tuttade vi på!
HAH
nämen det är inte så hemskt som det låter, utan vi skulle filma en scen till P.A
Det var bra mycket svårare att elda rosor än vad jag hade trott. Mamma tyckte först inte att vi skulle ta med tändvätska (med tanke på att vi skulle kunna bränna ner halva Skarpäng), men det gjorde vi iallafall :)
Så när vi kom till ängen, lade ut rosorna och satte upp kameran med stativet, så droppade jag bara några droppar på rosorna och tände en låga. Och det hände absolut ingenting... Malin stod typ gömd bakom kameran, rädd för att rosorna bara skulle typ "schwoosh".. men det hände verkligen ingenting.
Jag kände att mina fingrar höll på att förfrysas, så jag lät Malin försöka, men hon kunde inte heller få sprutt på elden. Det började bara ryka och glöda lite på bladen, men vi ville ju lixom ha riktig, dramatisk ELD. Men nähä, det hände ju inte.
Så Malin fick snilleblixten att vi skulle rulla ihop små papperstussar, tända på dom och gömma dom bakom rosorna och bladen. Så efter vi gjort det började det brinna iofs, men det släcktes rätt fort, så vi verkligen hällde på tändvätskan på rosorna. Och det blev jättefint! Både jag o Malin blev jättenöjda!
Det mest störande med allt det här med o filma (jag som är sammare är inte riktigt van vid sånt här) är att vi stod ute i snön och kylan i en timme för att filma en scen som ska vara med högst tio sekunder i slutprodukten! Hur störande är inte det på en skala?! Förfrusna tår o fingrar för fjuttiga sekunder!
MÖH

Nu ska jag sätta in kontakten i bilen så den värms upp tills jag ska åka. Ska åka i högst typ två minuter bil.. men värme är skönt ^^
Jag ska åka till mina andra barnvaktsbarns mamma o be om en referens! Fick referensen av Lotta igår och hon skrev så otroligt snälla saker! Kolla:

"Elin is a wise, mature, responsible, careing, warmhearted and loveable person. She has a wonderfully good hand with our children. She is a good listener, she is good at coping with our childrens needs, and at the same time she shows them apropriate respect."

Sen skrev hon också att jag sjunger för barnen (vilket jag aldrig har gjort ^^ - men hur gulligt är inte det?)

Hon är så cool. Inte bara typ världens mysigaste och snällaste person - hon är tuff också!
Hon gav mig en healing!! Hur ballt är inte det?!? (Samira och Jonte ombeds hålla käften).
Jag tror stenhårt på det där. Hon skrev också att hon skulle ringa och berätta vad hon "såg"
alltså - WOW!


Nu måste jag åka till Nettan o skaffa mig en till referens!
Boun Giorno!

Kommentarer
Postat av: ev

burrito

Postat av: ev

jaghar o ti ryggen, jag känner att jag sitter som ett jävla päron!

2007-02-01 @ 22:41:46
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: Maria

fan va du är tuffo elin! jag vill också bli healad! haha ;O
tell me all about it!

2007-02-02 @ 15:05:31
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: ev

hahaha ja men jag satt som ett
plus att jag vet: jag är bäst:P höhöh elin och churreeee

2007-02-03 @ 19:55:13
Postat av: ev

FYFAn vad jag ätit godis!! jag och g köpte 1 kilo, sen åt kakor osm hans mamma bakat!! plus att jag ölade igår. hej jag är tjoooooooooock, vit och fläskig;)

2007-02-03 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback