P.S I LOVE YOU GUYS!

filmen jag fick av Malin och Christian var som en guldklimp i min tillvaro. jag blev glad. tack för att ni är världens bästa människor som gjorde allt det där för mig, och tack ni som ställde upp med tid för att skicka en hälsning till mig! det går inte att beskriva med ord hur mycket det betyder för mig. det gör det faktiskt inte. jag saknar er alla så mycket och att få se era ansikten och höra era röster var helt fantastiskt.
tack ♥

det var inte förrän jag såg evelina sitta där med sin tjocka sura katt i knät som jag verkligen brast ut i gråt. Innan när jag såg Malin och Christian så kom det lite tårar, men inte förrän jag såg Evelina började jag verkligen gråta. Sen grät jag fram tills det att madde blev sur och evelina kastade iväg henne. då skrattade jag :) sötmadde!
sen började jag gråta igen när jag såg Fredrika. "Vad ska jag säga..? Jag känner mig jättelöjlig. Tycker du kan komma hem nu..... jag har din tröja. och ditt halsband! och din äckliga melonmix"
haha melonmixen kan du slänga. Men vilken tröja och vilket halsband har jag glömt hos dig?
och från det är allt en stor dimma. jossan, hanna, kim, annelie, jonte. haha jonte :) vet inte varför men jag litar inte helt på att du tar hand om mina hundar ;) fast gulligt av dig då att erbjuda dig :) söt som socker var du iallafall.
kimelim, min akkfe. you know it!
haha jossan! genom din och hannas hälsning skrattade jag iallafall. "lägg inte upp det här på youtuube" hahah. din klockrena personlighet kills me.
kul också att se Annelie! hon är ju lika adorable som alltid.
och så familjen. gillar att Joker hade en tomtemössa. snygga hundskrälle. roligast:
"God Jul Eliin! Vi ses snart! Ses i påsk! Hejdå Elin!"
"........."
" [mamma sjungandes...såklart] NU ÄRE JUL IGEN"
alla: "hahaha NEEJ MAMMAAA!"

så typiskt mamma att förstöra en enkel hälsning med o börja sjunga eller göra nåt annat fånigt. hahah jättekul var det iallafall :)


jag vet inte hur många gånger jag har sett filmen nu. jag gråter iallafall mindre och mindre för varje gång jag ser den :)

Tack allihop! Jag saknar er galet mycket! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig också jättemycket men för att lätta upp stämning för de andra så sjunger jag "drömmen om Elin" så ofta de vill och jag kan:-))
Puuuusss
mamsen

2007-12-26 @ 15:41:55
Postat av: Maria

hahah sööta :D skulle också spelat in men åkte till thailand precis när de skulle görat :C

Postat av: evev

madde:D hihhhhhhhhh
jag skulle ringa dig omjag visste hur man gjorde
puss

2007-12-26 @ 19:05:46
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: frida

jag kan inte låten drömmen om elin .. :/
däremot drömde jag att du kom hem o vi började bråka som saatan :D hahaha,
hoppas julafton var great, vår var lika kaotisk som den måste ha låtit :P

2007-12-27 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback