deal or no deal

åh herregud. jag får typ multipla hjärtattacker.
deal or no deal på TV. Killen tackade nej till 179.000 dollar (179.000 x 7 = 1.2 miljoner kronor). jag fick en hjärtattack.
Han tackade nej till 240.000. en hjärtattack till.
han tackade nej till 340.000. "WHAT?!"
Nu har han blivit erbjuden 453.000 dollar. efter pausen ska han antingen säga deal (vilket jag HOPPAS han gör. han är fan dum i huvet om han inte gör det ) eller no deal.

493.000 DOLLAR! DET ÄR 3.1 MILJONER KRONOR! OCH HAN KAN TREDUBBLA DET OM HAN HAR TUR!

okej, nu är pausen slut.... får se vad som händer...
20:45


20:46
NEJ! ÅH NEJ Å NEJ ÅH NEJ. jag fattar inte. jag FATTAR inte. han TACKADE NEJ TILL 493.000 DOLLAR! jag vill gråta. har han tur går han därifrån med 3 miljoner dollar. har han otur går han därifrån med 5 dollar. Känns inte som om det är läge att riskera...?
 
Okej, nu öppnar han nästa väska. jag är så nervös så jag vet inte vad.
IDIOT! IDIOT! nu plockade han miljonen! GAAH. nu kommer ju erbjudandet från banken gå ner.
gah idiot.
och erbjudandet blir.....296.000! fatta hur mycket det gick ner. nu kan han antingen ta erbjudandet eller chansa på 750.000 dollar. eller så har han sjukt med otur och får bara 10 dollar. han måste ju ta erbjudandet. annars får jag en till hjärtattack...

tack gode gud. han tog erbjudandet. phew. och en bra deal gjorde han också. sålde sin väska för 296.000 dollar. i väskan hade han 10 dollar. nu har han chansen att dubbla, tredubbla eller halvera sitt belopp.
och han halverade det. fick 148.000 dollar. han hade kunnat haft 493.000 dollar. hahaha stackars kille. fy fan vad sugigt det måste kännas


ooh på en annan kanal är Top Model circle 9 finalen :) iiih ska jag säga vem som viiinner? ;)
nu vet iallafall jag vem som vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback