chewbacca

under de senaste veckorna har mitt rum sett värre o värre ut. så igår bestämde jag mig för o städa. och då menar jag verkligen städa - allt. städa undan alla skitgrejjer, tvätta alla kläder, tvätta sängkläderna, dammsuga, moppa golvet - allt.

fyra satser tvätt gjorde jag igår! fyra! städade undan alla saker. men hann aldrig dammsuga eller moppa. det får jag göra idag. ska gå till walgreens också för att hämta ut bilderna jag lämnade in igår.
just det - bilderna jag lämnade in för ett par dagar sedan blev helt cp! inte en enda bild som jag hade lagt in på USB minnet blev framkallat. det blev bara massa skit. askonstiga Skype-ikoner med olika mössor! jag fattar ingenting. det var obehagligt. hursomhelst så tänkte jag ju knappast betala 28 dollar för några bilder som jag inte kan använda. hehe så jag fick mina pengar tillbaka igår :) yess. och lämnade in nya bilder. bäst för dem att dessa blir framkallade på rätt sätt nu. annars så jäklar.

jag tror inte jag har skrivit nåt om det här, men Janine (min LCC) ringde för några dagar sen och berättade att hon hittat en ny familj i Santa Rosa, en timme norr om San Francisco. Hon har två söner, 4 och 1 år gamla. Mamman, Julie, ringde samma dag på eftermiddagen och vi pratade lite. hon verkar väldigt trevlig. Hon sa att hon skulle ringa på onsdagen (vi pratade i måndags). Nu är det torsdag och hon har fortfarande inte ringt. Jag blev varnad av det här från många LCC och av Amanda, att har man inte hört av en värdfamilj så måste man gå vidare. Så jag mailade Janine alldeles nyss och sa att jag inte hade hört något från henne och ville nu gå vidare. Dessutom bad jag henne att verkligen jobba på att hitta en familj i San Francisco, möjligen typ 20 minuter utanför. Santa Rosa verkar vara en liten stad och jag vill verkligen inte flytta från en storstad till en liten by... så jag hoppas Janine lägger ner tid och energi på att hitta en ny familj till mig. Det är ju ändå hennes jobb.
Vill stanna i San Fran!

nu ska jag gå upp o äta frukost. Undrar om David o Colbys vänner har kommit nu? Tyckte jag hörde något på ovanvåningen... hmm.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback