tegelbruket+guacamole+porr

fredrika ovch judet var jag har varit på tegel ikväll. det var asroligt. förutom att två konstiga killar raggade på mig utan någon stöät,rre lycka. konversationen:

"vill du dansa?"
"nej"
"nu då?"
"nej"
"..... vill du dansa?"
"NEJ!"

sen spillde idioten min dyra drink över hela mig.. jävla fanskap

nu är jag, fredrka, sebbe och david hemma hos fredrika. vi har gjort guacamole, vi ska äta chips och kolla på porr.
nu har det börjat, måste springa,. fredrika ropar.



okej porrfilmen var sjukt dålig. franska idioter som bara lät "aah oui". haha ordet oui måste ju vara världens ohetaste, anywho, filmen var dålig. nu tänker vi nog sova. och fredrika ska sjukanmäla sig imorgon. weeey
nattipouss

Kommentarer
Postat av: Mariee

haha fransk porr! naughty mama elin ;P
synd att jag inte kunde hänka :C
men imorrn förfan! jag tänkte köra på vodka som in the good old days. det borde få igång mä :D vad vill du ha..?
aouipous

2007-08-02 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback