Motorola Razr Pink

 

kolla mobilen min värdmamma köpte åt mig! Det är verkligen alldeles för mycket. Hon fixar och trixar med saker åt mig hela tiden, jag får så dåligt samvete. Och hon har dåligt samvete över att mitt rum ser så hemskt ut...
Och det ser verkligen inte hemskt ut! Mitt rum är jättefint! Lixom, dagen efter jag kom hit tog hon med mig till Target (super-Mall typ) och köpte nya fina lakan, jätteskönt täcke, örngott, handdukar, towel-rack (vet inte vad det heter på svenska) och massa annat. Och nu har hon köpt en jättefin rosa mobil (marie blir assur när jag visar den här för henne... hahah) OCH hon tackar mig när jag tar hand om barnen! Jag gör lixom bara mitt jobb..
Colby är alldeles för snäll.



image22   image23    image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback