chi-mah-wah-wah!

image20

så det här är huset jag bor i på 15th Ave i Sunset San Francisco :)
tänkte att ni kanske ville se lite bilder på hur jag bor. fler bilder på huset, området, mitt rum o badrum samt familjen kan ni se på facebook.

Idag fyller Bea 19! Grattis hjärtat! (eller egentligen fyllde hon igår eftersom klockan tekniskt sett är kvart i fyra på morgonen i Sverige) men den är bara kvart i sju på kvällen här i San Francisco :)


annars är allt jättebra här nu faktiskt. Jag känner att jag börjar slå mig till ro rätt bra här. Trivs superbra i mitt lilla rum nere i garaget. Det är två våningar ifrån där alla andra sover, vilket faktiskt är väldigt skönt, eftersom att man spenderar hela dagarna med att leka med ungarna och vara kring föräldrarna, så att ha ett privat rum och badrum långt från de andra är faktiskt något jag är riktigt glad över att ha. privacy ya know? ;)

Var på banken idag för att öppna ett bankkonto. Trodde först att man var tvungen att visa upp sitt social security card, vilket jag ansökte om igår och som inte kommer förrän om två veckor, men som tur var så är det tydligen bara amerikanska medborgare som måste kunna uppvisa sitt social security card så :) det gick finfint. Bankmannen som hjälpte mig hette Andrey, var 23, var politisk flykting från Ryssland, har bott i amerika i 15 år och skröt om hur han skulle ta sin examen snart (i vadå?)
Jag har ALDRIG sett någon ragga så stenhårt förut som han körde på. det var riktigt kul. Men han var trevlig.

nu tänker jag slänga mig i sängen och glo på TV en stund innan det är dags för middag. Puss på er alla!

(Evi - jag skrattar fortfarande åt blotta tanken av du-vet-vad)





Ah just det! Den knasiga titeln på det här inlägget kom ur lille Jackie när han sprang runt runt på gräsmattan flera varv o hojtade emellanåt "CHIMAHWAHWAH! CHIMAHWAHWAH! Captain Jack Parroooow!"
det var riktigt sött ^^

Kommentarer
Postat av: mria

jag tror jag vet vad den där du-vet-vad är.
ere evi nya ragg perhaps?? :O
annars vill jag veta vare är!

Postat av: ev

(hörrö)

2007-09-01 @ 23:52:57
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback