: )

jag tycker att jag har fått ett par rätt spydiga kommentarer i min blogg på sistone. Jag känner ingen av personerna (vad jag vet dvs)..

Kommentar på inlägg: "What about Brian?!"
Marie- Louise: Nej du, det var inte ett givande samtal. Sucker!

Kommentar på inlägg: "I´ll be yours"
[någon?]: Orka hjärtat. Skriv något nytt!!

Kommentar på inlägg: Did you miss me?
Maja: Jag tror att du är bakom planeten. Du har inte kunskap i hur du ska yttra dig. Din blogg har ingen som helst struktur. Och ditt ordval sen! Tvi! Du våldtar svenska språket! Gör något åt saken och ta intryck av min vän *****s blogg!


Vilka är då dessa småbittra människor? En annan kan ju ha sina aningar...

Det blir ju spännande o se vad jag får för kommentarer av er tjejer! hahaha


Kommentarer
Postat av: bitterfitta

sluta klaga förfan du skriver som en get! folk är bara ärliga

2007-04-08 @ 16:53:16
Postat av: ev

HAHA skojaa dtevar jag som var bitterfitta:P
lalala
menorka att folk är gnälliga
dom behöver ju inte läsa din blogg om dom nu ogillar den ås mycket!?

Postat av: ev

jag tycker dne är kul iallfall

2007-04-08 @ 16:54:09
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: Mraja

haha bitterfitta :D
vadå din blogg är inte tråkig alls ju.

2007-04-09 @ 15:37:10
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: eyeline

hahaha jag älskar bitterfittan! hon åker upp i nästa inlägg ;)

2007-04-21 @ 06:41:09
URL: http://kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback