.

jag är hellre i skolan än hemma
jag åkte till hit till halv nio idag fast jag börjar tio.
och jag gick o la mig halv elva för att slippa prata med min familj.
märks det att jag i stort sett hatar min familj?
speciellt en

vi har svenska nationella om ungefär en timme. är inte direkt nervös. fast jag hatar svenska. och susanne.

jag försöker kalkulera ut hur mycket pengar jag kommer ha innan sommaren, och hur mycket jag kan tänka mig jobba under sommaren och hur mycket jag tjänar då. Jag har räknat ut att om jag jobbar en månad 9-18 så kommer jag tjäna runt 11.000:-... och det är ju aldrig helt fel.
frågan är bara vilken månad, och.. pallar jag jobba 9-18 i en månad? känns som om att det kommer bli rätt lite utrymme för annat kul. Å andra sidan ska jag ju till roskilde så det kanske räcker med kul bara där.

kom fram till att jag kan jobba 3 veckor från 11 juni. då skulle jag tjäna ihop 8000 ungefär. vilket jag iofs inte får förrän månaden efter men ändå. så kanske man kan fortsätta jobba en vecka eller två den 16 juli. det ska jag maila vivi om och fråga om det går. det vore bra. väldigt bra.


Kommentarer
Postat av: ev

mjök är ju gott

2007-04-24 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback