kalsongerna bakofram

jag är hemlängtanig nu. väldigt hemlängtanig. jag måste sluta kolla igenom bilder och gamla konversationer med mina vänner på facebook. Jag blir gråtig.
och hemlängtanig.

just nu känns det som om jag verkligen inte har så mycket som ett dyft till aning hur jag ska stå ut med att stanna här tills i slutet av augusti. det känns som en ständig kamp. det finns ingenting att göra här. jag fick en fråga av svenska jacob som ska hit o plugga i augusti om Santa Rosa var en bra stad, om jag trivdes och om det fanns mkt svenskar här. Kom på mig själv med att svara "nej, nej och nej" på frågorna.
tur att Fia är hemma nu iallafall så hon kan muntra upp mig. Vi ska kolla om jag ärledig i helgen så ska vi åka ner till Santa Cruz. På mitt schema står det att Julie ska till Palo Alto. Det betyder ett av två saker. Antingen:
1. Hon och barnen åker ner till Palo Alto och hälsar på hennes familj (Garrett är på businesstrip)
2. Hon ska ner till Palo Alto av någon anledning och lämnar barnen hemma med mig (Garrett är på businesstrip)

Jag ber till gud att det är #1. Jag vet inte om jag klarar av att vara ensam hemma med killarna. Jag blir lite gråtfärdig och panikslagen av bara tanken. Men jag vet att även om det inte är den här helgen så kommer det snart i framtiden en längre tid som jag ska vara ensam med dom. jag klarar inte ens av att tänka på det.

okej. deppigt inlägg. förlåt, men jag har så sjukt mycket hemlängtan just nu.

en rolig sak:
Jag märkte nyss att jag tog på mig mina pyjamaskalsonger bak o fram. och jag åt middag med familjen i dom.
inte alls pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åt du middag i pyjamasen?!?!?...med familjen?!?!?
tokfia du

2008-05-14 @ 04:50:58
Postat av: Fia

Hörru så illa är d inte här:) vi har ju vaaaaarmt å soligt:)!!! Tänkte bara kolla läget,skulle vi inte kolla santa cruz tills ev. nästa helg? För ja jobbar fredakväll den här helgen så då blir d ju lite kort. Och det kan ju vara bra att planera lite mer kanske? Men nästa helg om vi båda är lediga?

2008-05-14 @ 07:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback