exstatic

har precis ätit så mycket middag så det är inte klokt. sen berättade Julie att jag kunde börja jobba vid "noon" imorgon.
sovmorgon till 12? hell yes.

jag kommer förresten stanna i USA aningens längre än vad det var tänkt... en och en halv vecka ungefär. Hemgångsdatumet blir någonstans runt den 28e augusti. Julie har konsertbiljetter och backstagepass till sitt favoritband Dave Matthews Band, så hon frågade om jag kunde stanna en extra vecka och ta hand om barnen när hon är på konserten med sin bästa kompis. Det känns rätt taskigt att säga nej till det när hon antagligen kommer att träffa bandet.. men jag längtar hem som fan. skulle vilja åka hem imorgon egentligen.

Jag missar iallafall inte Beas 20årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback