barn.. mooorr

så. imorse väcktes jag klockan åtta igen av att ungarna lät. fan attman aldrig kan få sova alltså. åh! jag saknar de tiderna då jag sov tills klockan var två på eftermiddagen, och vid tre lunkade jag iväg till jobbet. jag saknar bygma. och alla cp kunder. okej.. sakna cp kunderna är kanske lite att överdriva men ändå! Jag saknar Bygma och alla som har o göra med Bygma.

Nu har jag iallafall fått svar från Niklas. Han skrev att jag självklart var välkommen tillbaka och att vi skulle prata mer om det framöver. Så jag hoppas verkligen att det löser sig! Vill så gärna ha jobb där.

Julie kom till mitt rum för typ en timme sen och knackade på min dörr o sa att nån hade ringt mig. till hemtelefonen! Jag blev gaanska så förvånad för det är aldrig någon som ringer till mig på deras hemtelefon. Så jag blev lite exalterad. Men sen så började jag fatta att det är bergis nån från Cultural Care som ringer o kollar om jag ska förlänga mitt år (vilket jag inte kan, för jag har inte pluggat de credits som man ska... å andra sidan har väl dom säkert ingen koll på det..), men det visade sig vara en annan värdmamma i Sonoma County som ville fixa ihop sin tyska au pair med lite andra au pairer i området och undrade om vi hade några möten utöver LCC mötena (som är värdelösa) som hon kunde komma på. Jag gav henne mitt nummer och sa att hon gärna kunde ringa om hon ville.

nu ska jag ringa Fiaskrutt och se vad vi ska hitta på idag. det finns ju inte så jäkla mycket o göra i den här stan så det blir väl ganska lätt o välja. Typ lägga sig på en gräsplätt o sola eller nåt..
Ser sjukt mycket fram emot 30e maj då jag, Fia och Julie ska gå o se Sex and The City! weey. Julie sa att den aldrig kommer bli utsåld här i Santa Rosa, så det är ju skönt att vi slipper förboka iallafall haha.
shit.. det är bara 27 dagar kvar. iiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback