svenskar i San Francisco. Se upp o backen för tusan

tänk. nu sitter de på planet :) iih. om 16 timmar är de här :D
om 16 timmar får jag äntligen se min familj som jag inte träffat på 7 månader. det är helt surrealistiskt. Jag lovar att jag kommer sitta 5 minuter innan planet landar o freaka ut på mig själv.

imorgon bitti kommer bli lite kaotisk tror jag. Julie sa till mig att Garrett hade gått o lagt sig o hade inte ens packat än. ha ha ha. jag lovar att Julie kommer springa runt o skrika på honom imorgon o han kommer bara lunka runt "ja ja det är lugnt, vi åker ju inte förrän om 10 minuter".
Det är meningen att vi ska åka härifrån 9.30 men Julie tror att vi inte kommer komma härifrån förrän 10.30 och då kommer hon freaka o tro att de kommer missa planet. haha. och jag måste upp tidigt för att:
1. Göra mig själv iordning
2. äta frukost
3. ta hand om barnen mellan 8.30-9.30.
4. Under den tiden: hjälpa till att städa.

såå.. det blir spännande o se hur det går med det imorgon. men det är skit samma egentligen. Det enda jag bryr mig om är att jag hinner dammsuga så att det inte är hundhår i vardagsrummet eller i gästrummet där Adam ska sova.

Nu är det paus i Oprah´s Big Give så jag ska städa mitt rum litegrann. Och badrummet. Golvet är typ fullt med rak-kräm. Är det inte irriterande att jag hade rakat nästan HELA mitt högra ben och sen sista draget: slash. aaaj

nattinatti. vi ses snart familjen. Love y´all ♥

Kommentarer
Postat av: thomas

åh ni kommer få det såå mysigt! just nu sitter jag på din papis plats på jobbet och var bara tvungen att gå in och titta till din blogg :) nej nu ska jag fortsätta jobba! vi kanske kan skypa ikväll? jag ska skriva kontrakt kl 19.00 ikväll för lägenheten. Men efter det om du har tid? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback