nu är min väckarklocka också gay

jag vaknade till min förvåning 10.20 imorse och tänkte att "aja, då kan jag ju gå upp o duscha ur inpackningen"
så jag gick upp och hoppade in i duschen och märkte till min förvåning att jag kände att jag var väääldigt trött.
hur som, jag kom in i mitt rum igen och kollade på mobilen om Fia hade ringt och märker:
Klockan är 07.30! min väckarklocka har blivit gay och ställt om sig. he he he. typiskt.
Både Julie och Garrett kommenterade: "vad tidigt du är uppe då".
........ ofrivilligt ja.

snart kommer Fiaskrutt o hämtar mig så ska vi åka ut till stranden! det ska bli mys. och så ska hon ta med sig körkortsboken (snarare häfte) så jag kan plugga lite innan onsdag då jag o Julie planerar att göra provet.

fiaskrutt är seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback