my super sweet sunday

jag älskar söndagkvällar. TV ♥
min kväll(på en och samma kanal!):

7-8 AFV

8-9 Extreme Makeover: Home Edition (jag älskar det - gråter varenda avsnitt)

9-10 Oprah´s big give (gråter till det här med...)

10-11 The Newlyweds (nygifta par som tävlar mot varandra i kunskap om sin partner. Rätt roande)



Jag kom hem från gymmet vid halv åtta. Åt middag superfort, och tog världshistoriens snabbaste dusch. 4 minuter!
(jag ville varken missa AFV eller Extreme Makeover: Home Edition så jag duschade i pausen mellan programmen)
Tänkte att eftersom frisören igår tvättade mitt hår 3 gånger så har jag nog råd med o vänta med o schamponera tills imorgon.

nu är helgen slut och imorgon börjar slitet.
men så är det ju bara en vecka kvar tills jag har 2 veckors semester. med min familj. det är ju rätt reko ändå.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag var i NY 1973 så tittade jag på The Newlyweds. Det kunde vara riktiga storgräl mellan de nygifta. Häftigt att det fortfarande sänds. Vad är AFV?
mams

2008-03-10 @ 12:33:47
Postat av: frida

american funniest homevideo mami, häng med lite nu
eller vänta vi HAR ju inte den kanalen. hmm inte lätt o veta då:) kanske värt o skaffa ? :D

2008-03-10 @ 15:22:47
Postat av: Anonym

nä nä den gick jag inte på:D

2008-03-10 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback