Los Angeles, Hollywood?

idag anlände vi i Hollywood, LA.
NICE kan jag säga. Varmt som en jävla öken, exploaterat som fasen, skyltar med neonljus varannan centimeter, bilar, trafik och bensinlukt överallt, stressade människor till höger o vänster, en man utklädd som en sköldpadda.... men NICE.
än så länge har jag väl bara sett en bråkdel av den här staden egentligen, men jag kan redan nu säga att det här är ingen stad i min stil. Okej, jag kommer säkert inte banga på stränderna o festandet när Malin kommer hit om 3 veckor, men jag skulle ärligt talat aldrig klara av att bo här. Det är som alla säger.
"Los Angeles är.... bara så jävla stort".
det är faktiskt sant. det finns typ egentligen ingenting speciellt med den här staden. Universal Studios typ.. och alla stränder o kändisar o blablabla. Det är inte som San Francisco som har massa sevärdheter och faktiskt är en fantastiskt vacker stad. Jag gillar definitivt San Francisco bättre än Los Angeles. men jag skulle ju inte banga på det här vädret och stränderna....
Imorgon tänkte vi åka till Universal Studios. Men jag såg nu på deras hemsida att en biljett kostar 100 dollar verkar det som. och det är ju lite VÄL mycket.
i dunno - vi får se.
sen tänker jag illafall tvinga mig till EN strand innan vi bilar hem igen. (ja.. vi ska BILA hem hela vägen)

jag är dålig på o blogga den här veckan. förlåt. och jag har inga roliga bilder o lägga upp heller. eller, vänta jag ska kolla..
okej det fanns lite roliga bilder men jag orkar inte lägga upp. nu ska jag leta upp videon på Nathan där han bajsar o visa för frida. den är jätterolig (nej man ser inte själva bajset, han står vid väggen o trycker)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kommer ju du hinna se allt tills jag kommer!! ;p så du får va beredd på att se allt igen för jag ska åka på kändisspaning, se hollywood skylten, shoppa i alla affärer och bada på alla stränder sen när jag kommer ;)

åh lamm eller kalv spelar ingen roll. man äter inte något av dom ;)

behöver dig på msn snart också för jag måste visa dig en sak som jag gjort. du kanske fattar? *blink blink* jag ska göra åt dig också om du mailar över den snart! ;)

ha det superkul nu med familjen! vi ses om 19 dagar!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback