den hedersvärda titeln

jag är duktig på att sparka mig själv i arslet alltså. Idag, efter att jag blivit avdroppad hemma innan Julie och killarna åkte till swimclass började jag dammsuga vardagsrumsgolvet som jag ska göra på måndagar och varannan torsdag, och när jag satte mig ner i fotöljen efter det så kände jag mig som en luftmadrass som någon nyss hade pajjat och luften blåser ut och som ligger platt o mesig på golvet (kanske inte fullt så platt som jag hade önskat). jag var iallafall helt färdig. skittrött. ville bara pilla mig i naveln ännu mer.
MEN.  så kom asskickingen. min egen! marscherade in i rummet, letade aggressivt fram min sport BH, byxor, tränings t-shirt och ett par strumpor. Tog på mig skorna, fyllde vattenflaskan, packade i ipod, mobil och nycklar och körde iväg. Det är lustigt ändå, hur trött jag än är, hur mycket jag bara vill lägga mig i sängen, äta kakor tills jag dör och och sova en halv istid så lyckas jag i 90% av fallen släpa mig till gymmet. Sen mår jag alltid lika bra när jag väl ligger i min säng (och fortfarande suktar efter kakor må jag tillägga) med träningsvärk från rumpa till tår.
Nu ska jag gå o sova. Jag har sovmorgon imorgon. tills 8.40.
....... "sovmorgon". grr



image112






The Honorary Title - Stuck at sea

Kommentarer
Postat av: det lilla blå tåget

jag skulle lätt valt sängen! ;p ingen träning för dig i LA bara så du vet! vi kan däremot motionera när vi ska ut på våra dagliga shoppingrundor! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback