värmeslag

åh herreminjävlajesus jag smälter. det har varit helt SINNESJUKT varmt hela dagen och det är fortfarande varmt!! halv elva på kvällen! Vi har haft två elavbrott på kvällen också så airconditionen har ju slagit av helt. och jag vill inte sätta på den utan o kolla med Garrett. Men jag vill heller inte gå ner i hans rum o ba " Gaaaaarreeeeettt".
så jag har tagit ur täcket ur mitt påslakan, jag sitter halvt naken i min säng med både fönster och dörr öppen och jag svettas ändå.

nu är iallafall min helvetesvecka över. Imorgon är det lördag och Julie kommer ÄNTLIGEN hem! ååh. hemmalagad mat <3.
Garrett ska tydligen ta med killarna till poolen imorgon (wow!) så jag ska väl försöka sova ut lite (om jag nu kan andas i den här värmen) och sen gå ut o lägga mig i solen. sen tvätta mina lakan och kanske träna ikväll när Julie är hemma och vi har två bilar. Stora planer jag har. tjohoo


Jag såg förresten Michael Moores dokumentärfilm "Sicko" som Malin rekommenderade till mig som handlar om USA:s sjukvårdssystem..

jag är helt ärligt talat mållös. Det är så himla fruktansvärt så det är fan inte klokt. Om jag någonsin får för mig att stanna i det här landet så kan väl någon vara så god och banka mig lite i huvet?
Han är himla bra den där Michael. Hoppas han fortsätter göra det han gör. Jag tror verkligen att han gör stor skillnad i det här landet. Åtminstone så väcker han intresse och engagemang hos folk och det är sånt som ger förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback