this is the punchline baby

nu, efter att ha skrivit personliga brev, cvn, skickat mail, kollat adresser, ändrat brev, signat up online för att hitta ett jäkla jobb i 3 dagar har jag kommit över ett jobb som jag SÅ MYCKET VILL HA. åh det skulle vara så perfekt. Och jag kvalificerar rätt bra! Som pappa sa idag på telefon: "det gör ingenting att vara lite underkvalificerad. Arbetsgivare ser hellre att arbetssökande är underkvalificerade än överkvalificerade. En underkvalificerad är eager to learn och stannar mest troligt längre än en person som är överkvalificerad." och jag tror faktiskt jag kan ha en bra chans till det här jobbet. Det gäller nu bara att jag skriver ett killer personligt brev.

jag är nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback