midsommar

jag vaknade för lite drygt 4 timmar sen (kl 7) av barnskrik, stampade och tjohej och försökte förgäves somna om. Men istället låg jag i 3 timmar och halvdåsade då jag stördes av barnen i huset, garrett som är så jävla oförsiktig med att inte smälla i dörrarna, ljudet ute från gatorna (jag hade ju fönstret öppet för att kunna andas) samt attjag var så jävla kissnödig. Så vid 10 gav jag upp.

igår var det midsommar. Hoppas alla hade kul och karatefylla. Själv hade jag elavbrott och försökte läsa min bok med att peka lyset från mobilen på boken. Efter ungefär 5 minuter fick jag ont i huvet och sket i det istället.

Någon har varit inne på min toalett och inte satt igång fläkten efter sig. Tack - nu kan jag inte använda den på ett tag.

Jag gick in i köket för o göra iordning lite gröt till mig själv men micron lät så sjukt läskigt så jag velade lite om jag skulle låta den stå på - tänk om den sprängs? Jag beslöt mig för att låta den stå på så kan jag vänta i mitt rum sålänge. Om den sprängs så borde jag ju ändå vara säker här borta.

Idag ska jag skriva ett CV och skicka ut till lite ställen därhemma. Samt så ska jag skriva ett litet halvargt mail till Niklas och pusha lite. Jagmenarkomigennu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback