its all done

nu har jag skickat iväg CV och brevet. Brevet blev nog bra. Jag har seriöst alla kvalifikationer till det här jobbet - hands down, det enda jävla hindret är att platsen tillträdes den 18e augusti och jag kommer hem den fucking jävla 28e. om jag inte hade sagt ja till Julie att stanna en extra vecka så hade jag haft så mycket större chans o få jobbet.
apa.

jag tänker ändå hoppas lite. jag tänker vara positiv. Jag såg på Oprah då hon hade några gäster som var författare och har skrivit om någon teknik som jag verkligen inte kommer ihåg vad den heter, men det handlar i stort sett att om man håller en positiv tanke till allting så har det en större chans att det faktiskt går som man vill. Så jag ska köra på den (även fast jag tror att det är skit)

skoja! nej jag tror på det på riktigt. faktiskt. jag gör det!


meanwhile - klockan är 1 och jag ska upp om 4 timmar! tjoho.
godnatt


Kommentarer
Postat av: josefin

vad är det för jobb?

2008-06-28 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback