fulla rullar jag vill ha bullar

jag börjar undra lite smått om det är blogg.se:s nya grej att man måste skriva in sitt lösenord 3 gånger innan man kommer till en ny meny, där man skriver in lösenordet en 4e gång och vips så loggas man in. 4e gången gillt lixom. Jag ska prova min nya tes nästa gång jag loggar in.

japps. så idag har jag jobbat i 12 timmar. det var hääärligt.  från efter det att mamma och jag pratade i telefon i en timme och sju minuter har det bannemig varit full rulle hela dagen. inte ens när killarna sov fick jag vila. det var så mycket städskit o göra. köket var helt katastrofalt efter familjens frukost som jag givetvis får städa upp. Det var högar med tvätt att vika och ännu större högar med tvätt att tvätta som tillslut blev de största högarna med tvätt att vika. åh.

Garrett sa imorse när jag släppte av honom på jobbet att det "antagligen" (=definitivt) blir en såndär lång dag igen och att han nog behövde jobba till 7. Men han skulle ringa när han kunde bli hämtad sa han.
Så jag väntade tills att han skulle ringa. Jag väntade också med att ge barnen middag för jag tänkte att de kanske ville göra det med sin pappa. Vilket kanske var dumt för de var ju hungriga.. aja. ett misstag får man göra.
Kvart över sju sköt jag iväg ett småsurt sms till Garrett:

"When can we pick you up? Kids are getting hungry and ive been working for 12 hours"
precis samtidigt ringer han o ba: "skickade du ett sms alldeles nyss?"
jag typ "ööh. yeah"
sen vart det väldans awkward i bilfärden hem sen. Han verkade lite småsur. äh. orka.

nu är jag jättehungrig men jag orkar verkligen inte resa mig ur sängen. Ännu mindre att gå in i köket och hanskas med allt som händer där inne. jag vill bara lägga mig i sängen och dö lite.
imorgon ska jag tydligen börja jobba kl 8. K-U-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback