fiaskrutt

nu är jag hemma igen. Jag är supertrött och har ont precis överallt. jag kan förklara allt lite mer ingående imorgon för nu orkar jag faktiskt inte.
min dator är trög. det är bergis för att han har fått stå oanvänd i över 24 timmar. han är inte helt van vid det tror jag.
jag kan iallafall avslöja att jag hade det superhärligt hos Fia. Det är så skönt att vara borta från huset. Även fast man inte jobbar så är man ju alltid omkring arbetet. Barnen, stökigt hus, stressade föräldrar - you know the drill. Så det var skönt att få sova hos Fia och inte vakna klockan 7 av barnskrik (jag väcktes av Fia klockan 8 istället som drog med mig till två mördarspass på gymmet - som jag definitivt ska förklara mer ingående imorgon. mina organ är fortfarande intakta tack gode gud - men det var fan på håret)

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback