dress

Efter jobbet igår åkte Fia och jag ner till "stan" och åt middag på en mexicansk restaurang som heter La Cantina. De har väldigt god mat men servicen igår var rätt kass. De hade en servitris ute på golvet och restaurangen var smockfull så det tog ett ganska bra tag innan man fick beställa. Fia berättade också att man misstänker att tomater här i Californien kan vara infekterade av salmonella. Så det blir inga tomater för mig :( tear.

sen gick vi in in Santa Rosa Plaza (fan) och lyckades självklart spendera onödiga pengar på Forever 21. Jag köpte en ganska kort svart tubklänning (som om jag behöver fler) och sen en lite mer "fin" klänning. Lite mer sofistikerad if you will. Båda utan att prova i provrummet faktiskt men jag hade tur och båda passar :)



      

i kinda like `em. Whatya think?

Kommentarer
Postat av: Anonym

större väskor va?!?!

2008-06-10 @ 19:33:21
Postat av: elin

eh ja. ett par tillochmed

2008-06-12 @ 00:40:11
Postat av: Pelle

Inga tomater, ibland är livet hårt! Men snart får du ju äta tomater här i Sverige :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback