fredag?

träningen ikväll var en P-I-N-A. usch, efter 30 minuter var jag helt död och fick verkligen plåga mig igenom de resterande 30. sen dog jag på Julie och Garretts säng. Sen insåg jag att det kanske inte var så fräscht att ligga på deras överkast i svettiga träningskläder. Så jag slängde in överkastet och alla kuddfodralen i tvätten och nu är de i torkmaskinen...
japp. det var ju väldans intressant..

imorgon är det torsdag och höjdpunkten på min dag är klockan 1 då jag har en telefondejt med min mamma. innan det ska jag vakna, sola och OH! - äta frukost.

på fredag är det 4th of july så jag och Fia ska parta till det lite och åka ner till San Francisco och festa lite. Ta in på motell och åka hem på lördagen någongång. Gick online idag för o kolla availability på motellen i San Francisco och hör och häpna - alla billiga motell är fullbokade!
Så korkat att vi inte tänkte på det. Men jag hittade ett hotell som ligger precis vid Union Square som är lite prisigt, men å andra sidan kanske vi kan kosta på oss det för en natt bara? 50 dollar var isåfall. Jag vet inte än, jag ska ringa Fia imorgon och dubbelkolla med henne vad hon tycker. Jag betalar nästan hellre isåfall lite mer pengar för att bo på ett fräscht, centralt och säkert hotell ist för någon billig sörja på Market Str.

nix. Bedtime! Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback