The Lees family, Santa Rosa, CA

Det ser ut som det blir Santa Rosa för min del. Julie Lees, en tvåbarnsmamma i Santa Rosa en timme norr om San Francisco, ringde mig idag när jag hade det som mest kaosartat med barnen. haha timingen är sämst när man har fyra ungar som springer runt o skriker. Hursomhelst, jag fick ringa upp fem minuter senare och vi pratade i en halvtimme. Hon lät hur mysig som helst på telefon. Jag kände mig mer avslappnad med att prata med henne än vad jag någonsin gjort när jag pratat med Colby i telefon. Men det har ni nog fattat vid det här laget - vi går helt enkelt inte ihop :) haha.

image50
Det här är Julie och Garett - värdföräldrarna. Hon är 33 och han är 41. Så hon är faktiskt yngre än Colby. 
De har två söner, Colin som är 4 och lille Nathan som är 1.

image51
Det är ju jättesöta!

(gud vad roligt. jag kollar på Jackass och de har tagit färjan från Helsingfors till Stockholm! De är i Sverige! fatta coolt!) HAHA de är vid vadstena slott och frågar gamla tanter om de är slampor! hahahaha. och retas med Steve-O som sover hela tiden gör de också. askul. jag älskar jackass.
vad roligt det är att se Sverige. Jag blir alldeles gråtig. Man ser verkligen att det är Sverige. (kallt o grått)

"aah the people of sweden. what is it that makes them so beautiful?
Over in Sweden, Cuur helped Veronica loose 12 pounds. and Daniel lost 20 pounds.
I´ve worked with celebrities for years and now you have the oppurtunity to try scandinavias most celebrated weightlossproduct!
Do like the swedes. Buy Cuur, and find out how swede it is."

- Amerikansk reklam av svenska viktprodukten Cuur.


anywho, tillbaka till familjen. Jag och Julie bestämde att jag skulle åka till Santa Rosa imorgon för att hälsa på och se deras hem och träffa deras barn. Jag som alltid varit ledig på helgerna sa att jag kunde komma imorgon. Självklart så säger då Colby när hon kommer hem: "jag behöver dig imorgon från 9-1. Kan du då?"
DÅLIG TIMING! IGEN! Men jag får ringa Julie och säga att jag kommer lite senare. Om jag åker vid ett så är jag ju där vid två så.

Kommentarer
Postat av: Sophia

hihi, babyn ser ju ut som F. Reinfeldt!!!

2008-01-05 @ 22:53:28
Postat av: Hanna

hehe, jag som tyckte vardpappan ser ut som F.Reinfeldt, hehehe!
Haller tummarna for dig Elin!
Hur lang tid har du chansen att stanna? Innan du maste tacka ja till en ny familj? Har din nuvarande familj hittat en ny au pair?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback