packelipack

har spenderat större delen av kvällen med att packa! dra mig baklänges på en åsna vad mycket saker jag har.. jag vet inte hur jag ska få plats. med megastorabaotaväska är redan full och jag har massa kläder och saker kvar att packa. Jag har två småväskor till och massa stora påsar som jag (av någon säkert vid tillfället bra anledning) har sparat. Jag flyttar inte förrän på lördag så egentligen är det väl ingen brådska. Men jag vill ha det mesta färdigpackat på torsdagkväll så jag bara kan packa det sista på lördagmorgonen innan Julie kommer. Jag hoppas jag inte är för bakis på lördag. Eller att något går snett så att jag inte kommer hem. Att typ Julie ringer och säger att hon kommer och hämtar mig om en halvtimme och jag ligger däckad i sandras soffa eller nåt. Nej det går inte. Jag får verkligen inte dricka mycket på fredag.

Imorgon är en lång dag. Jag börjar tidigt, India har basketträning.. öh. palla.
och imorgon bitti måste jag flytta bilskrället igen. jag HATAR streetcleaning. står inte ut med att ständigt tänka "ah är det streetcleaning? Vilken dag är det? Vad är klockan? Hinner jag innan den kommer?" gash. Ska bli skönt att flytta ut till Santa Rosa där familjen faktiskt har en PARKERING. Underskattat fenomen.

Men nu är klockan snart halv två. och jag ska upp...7 typ. kewl.

nattou!

Kommentarer
Postat av: frida

kommer det vara varmt när vi kommer till kalifornien ?:D kanske så man får lite färg iallafall?, haha, hoppas du får det skitbra i den nya familjen och att du hade en bra födelsedag!
Du är saknad !
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback