american gladiators

haha vilken härlig minnestripp jag fick här nu på kvällen :D American Gladiators visas på NBC. Minns ni Gladiatorerna som gick på fredagar? Är det bara jag som saknar det lite? haha jag var KÄR i Plexus. Han var ju superskön! men det är fan lite otäckt ändå. jag menar, stora muskulösa (och! riktigt intimidating!) män som ser ut att vilja göra vad som helst för att krossa en till småbitar. När jag såg dem göra "The Gauntlet" (Gatloppet) så fick jag typ hundra extra hjärtslag i minuten. jag fick nästan mardrömmar. det är ju OTÄCKT! På rktigt! Och varenda gång tror jag att The Contestants typ kommer dö nånstans i mitten av hela böghögen av muskelkåta män, men istället är de kvicka som attans och bara susar förbi och Gladiatorerna står bara där med munnarna öppna o ba:
"vänta en sekund här nu... förlorade vi? Hörru Atlas, torska vi mot sillen eller?!"
roligt.

hahaha åh just det! Adam o Frida, minns ni att vi döpte korna på Therese och Michaels landställe? jag minns inte alla, men en hette Izor iallafall! hahahaha. aah vad roligt! XD hahha herregud jag kan verkligen inte sluta fnissa. det är så underbart härligt töntigt


Här är min nya adress förresten:

Elin Berzelius
c/o Garret and Julie Lees
3630 Hadley Hill Drive
95404 Santa Rosa, California

there ya go! (nu kan du skicka min present mami ^^)

Nu ska jag fortsätta kolla på Music and Lyrics (som för övrig hittills är skitdålig)

Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Hoppas din dag blir förträfflig :) Idag kl.11.00 presenteras vinnaren i förra veckans tävling. Det betyder alltså att du fortfarande har chansen att vinna. Välkommen!

Postat av: frida

hette inte en zeke också?:D hahaha,

2008-01-14 @ 20:44:13
URL: http://www.contrition.blogg.se
Postat av: Thomas

Ja zeke.. jag älskade honom, han var så jävla snygg. och norrman dessutom, vad mer kan man begära? och nu är han död :´(

2008-01-15 @ 01:50:53
URL: http://msk.blogg.se
Postat av: elin

fast... zeke var inte alls snygg malin.. Phoenix var snygg! (och jag var typ tolv..)

fast himla hemskt det där med att han och flickvännen dog i bilolycka. han hade ju friat till henne dagen innan också :( sorligt.

2008-01-15 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback