mission:

okej, 10 veckor kvar tills Malin kommer hit och vi åker till LA. Måste få till figuren bättre tills dess. Vad tror ni om mitt mission:

Måndag:
Träna 2 timmar på YMCA efter jobbet, lånar Julies bil.

Tisdag:
Colin har swimclass från 5-5.30. Åker med dem och springer i en halvtimme (kan inte låna garretts bil eftersom han jobbar sent)

Onsdag:
Träna 2 timmar på YMCA efter jobbet

Torsdag;
Samma som tisdag

Fre, Lör, Sön
Ledigt (kan givetsvis träna om jag inte har annat planerat)



Okej, om jag kör det här schemat i 10 veckor och fortsätter äta nyttigt som jag gjort tills nu, tror ni jag kan uppnå att gå ner 7 kilo? Återstår att se antar jag. Imorgon ska jag svänga förbi gymmet och lämna in ansökan om billigare pris.

(är det inte förresten helt underbar timing att Julie har bakat chocholatechip cookies idag? åh ni skulle vara här och känna doften i hela huset. Det är jobbigt att hålla sig ifrån kan jag säga. jobbigt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått upp 7 kg sen du kom till USA? om inte så behöver du väl inte gå ner så mycket!
mams

2008-02-03 @ 05:19:41
Postat av: elin

jag tror inte det. men jag vet inte. jag har inte vägt mig på 3 år.. förrän förra veckan.

2008-02-03 @ 05:45:11
Postat av: Pelle

Grymt Elin, varför ska man behöva väga sig egentligen, så länge man mår bra? :D Jag ska försöka sluta!

2008-02-07 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback