det ar alldeles for latt att bli lurad av valuta...

jag har just cancellat min order fran asos.com
det blev lite i det dyraste laget he he
men till mitt forsvar star priset faktiskt i pund sa det ar inte sa jakla enkelt
jag menar, vem fattar att den har snygga vaskan fran Guess for 135 pund kostade 1700 svenska kronor? Ja inte jag iallafall. Pa en gang....

Den ar ju sa fin...

anywho, jag avbestallde den.. tear. men det var for mitt eget basta. Nu kan jag shoppa for de dar 1700 kronorna med Fia i San Francisco nasta helg istallet! Sa mycket roligare :) Vem vet, jag kanske rakar ga forbi en Guess-butik....
Jag har tva valdigt roliga sista helger att se fram emot har i USA. Pa lordagmorgon aker vi upp till South Lake Tahoe och stannar over helgen. Vi ska hanga vid stranden och ata ute pa restaurang. Svanga forbi Sacramento och halsa pa Julies basta van Renee och hennes man Bob, deras dotter Hannah och deras UNDERBARA hund Yogi. Sa det blir trevligt. Imorgon ska jag jobba fran 10-1 (BARA TRE TIMMAR). Ska ta med pojkarna till poolen. Det ar alltid lika skont :)

Nasta helg aker jag och Fia ner till San Francisco for att ha varan (min och hennes tillsammans) sista helg i USA. Vi ska hyra cyklar vid Golden Gate Bridge och cykla over till andra sidan upat highlandsen. Vi ska ha med oss picknick ocksa! pa sondagen ska vi pa en baseballmatch mellan San Francisco Giants och San Diegos team som jag inte minns vad de heter. Sa det ska bli kul. Vi ska bo en natt pa Hilton hotell, vi ska ge oss pa en nattklubb och vi ska shoppa en HEL DEL. Yeye i cant wait, det kommer bli en riktig tjejhelg! Sa kul!

Efter den helgen ar det bara 4 dagar tills jag aker hem!!

Kommentarer
Postat av: Mriah

åh tycker du? :) taaack

hallå vi måste ju hälsa på evi sen på malta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback