såhär kul kan man ha på msn

Mackan har precis skickat dig en vibb.

eyeline säger:

vaaad?

Mackan har precis skickat dig en vibb.

Eyeline säger:

men sluta vibba din tönt

Mackan säger:

dork

eyeline säger:

you´re a dork

Mackan säger:

you're a wozz

eyeline säger:

är ja inte alls deee

Mackan säger:

greek!

Mackan säger:

geek *

Mackan säger:

haha

Mackan säger:

den blev fel

eyeline säger:

haha grek!

eyeline säger:

du din GREK!

eyeline säger:

din jävla grek!

eyeline säger:

hahaha det ska jag börja använda! fyfan vad kul

Mackan säger:

kalla mig för det?

eyeline säger:

nej bara allmänt

eyeline säger:

"ben & jerrysglassen är slut.. jävla grek"

Mackan säger:

haha

Mackan säger:

hmm...

Mackan säger:

jag vill också ha glass

eyeline säger:

jag med. det är det enda jag tänker på

Mackan säger:

fucking greek

eyeline säger:

you´re a greek

Mackan säger:

you're a geek

eyeline säger:

geek is waaaaay better than greek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback