hey

hej hopp. här händer inte så mycket. är ganska uttråkad faktiskt. och jag vet inte vad jag ska skriva. Fick bara ett ryck här i min säng o satt o väntade på att pausen i One Tree Hill skulle komma så jag kunde skriva "allt" i bloggen.

och vad är då "allt" undrar ni. jaa... det undrar jag med. jag vetefasiken vad jag skulle skriva om..
haha one tree hill. så dåliga skådespelare i den här serien alltså. ändå sitter jag bänkad här o kollar. de enda jag gillar i den serien är hon som spelar Hayley och hon som spelar Karen. mamman. resten är ju bara skit.
Han som spelar Nathan ser ut som en bäbis, han som spelar Lukas ser bara fjantig ut, hon som spelar Brooke viskar bara och har oerhört irriterande röst. Hon som spelar Peyton låter som en man och ler jättekonstigt.
och nästan alla är dåliga skådespelare på köpet också. men det är ändå på något sätt jätteintressant att skrynkla min hjärna till det här. så.. varför inte?

på bion igår visade de en ny trailer till Sex and the City. jag längtar verkligen tills den kommer ut på bio. den verkar sjukt bra. precis som serien. och nu ska jag läsa boken också. Alltså, Julie och hennes böcker. det är som en bibliotek i huset, jag behöver inte gå ut o varken köpa eller låna en bok. Jag kan bara kolla igenom hennes hyllor.  galet mycket böcker. Hon berättade om sin favoritförfattare, Nicholas Sparks. Jag hade aldrig hört talas om honom tidigare, men nu berättade hon att han skrev boken "The Notebook" som filmen är baserad på. Och filmen ska vara jättebra har jag hört. Dags o läsa boken, sen ska jag se filmen. Sen har han tydligen skrivit en bok som heter "A walk to remember".
Känner du igen det Malin?
Ja, det är boken som den urdåliga filmen med samma namn är baserad på. Den med Mandy Moore och Shane  West. en så fruktansvärt dålig film. Undrar om boken är lika dålig. Jag ska läsa den.

nu är jag jättesugen på glass igen... åh.


sa jag förresten att man tydligen som medlem på YMCA här i Sonoma County får 2 gratislektioner med en privattränare. hur bra är inte det? nu får jag ta tag i det här med träning. det har gått lite åt helvete de senaste veckorna.

minst sagt.

nu ska jag gå ut i kylen o gräva efter något ätbart.

en gurka eller en pistagenöt eller nåt.

om glass inte vore så jävla onyttigt skulle jag bannemig leva på det. apa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback