annika piper

HEJ! flamspatrullen här. gud vad det skrattas o piper. annika låter som en liten leksak som piper när man squeezar den. vilken dag vi har haft. vi åkte till Universal Studios och gick runt där. det var jättekul. I shuttlen påväg från tunnelbanestationen kunde inte annika hålla sig. hon började pipa o sa " wiiie jag känner mig som ett barn på julafton! jag är så exalterad!!"
det första vi gjorde när vi kommit in var att köpa en liten hink med popcorn. för 4 dollar kunde man fylla på den hur många gånger som helst. 
kassörskan:
" would you like a bucket with Shrek or Spiderman?
(jag tänker precis säga att det inte spelar någon roll)
Malin: SPIDERMAN!


hahahah gud vad kul. malin ska stänga av värmen:
" ´faan´står det här
.....................
"malin.. det står ´fan´. som i ´fläkt´. 
....... jaha......
(hysteriskt skratt)

"baj kritiks and audijenses all åver te vörld" - Malin tränar sin engelska genom att läsa baksidan på ett dvdomslag.


okej nu ska vi tydligen kolla på en film på datorn så jag får inte blogga klart. jag som hade massa kul att skriva. men jag får göra det sen, i ett annat inlägg. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback