två veckor i USA

Exakt två veckor har jag bott i Usa, och redan träffat två kändisar.
Inom ROCK också!


image27

Tommy Lee - trummis i Mötley Crüe

image28

Jason Newsted - Basist i Metallica

Jason bor granne med min kompis Janine som bor i Walnut Creek utanför San Francisco. Jag var och hälsade på henne idag, och vi körde förbi Jason med bilen. Janine stannade och ropade på honom sen stod vi o snackade ett tag. Han hade sin lilla hund med sig, assöt :D och han var skittrevlig. Såg rätt sliten ut dock.

Kommentarer
Postat av: Lilleblol

DIN lilla jävel!!!!! gå å träffar jason newsted också!!!!! vilken flyt! jaja hälsa honom från mig nästa gång du träffar honom +alla andra rocksnubbar som jag kan tycka e bra=)=). hoppas allt e bra annars,
har inte hört från dig på ett tag men allt går säkert finfint!! rocka på sis!!! Din Bror Adam

2007-09-05 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback