i brist på något annat vettigt

image35

provrummet på Abercrombie & Fitch ÄGER! älska att det är typ dubbelt så stort som mitt room. haha
anywho, den här klänningen köpte jag - 74 dollar! Kap eller vad?
I kinda like it.


för övrigt så känns allting bra mycket bättre idag än vad det gjorde igår morse :P jag var rätt stressad och allmänt förbannad över att jag skulle missa mötet, men efter ett par om och men så lyckades jag och Janine hinna med , bussen (fråga inte hur...), ta en bart från Civic Center till Van Ness. Sen fick jag traska med två väckor samt två påsar typ sjuttioelva blocks, men men. Jag kom fram till Bion, träffade Viki och Johanna som jag lärde känna på au pair skolan i NY, samt Theresa som kom för en vecka sedan och bor tre blocks från mig! Det är skitnära! :D
Så allt känns bra nu.
Men jag saknar er fortfarande lika mycket hela bunten!
(förutom typ Bagge o dom. ni räknas inte)

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHA, vem skulle sakna bagge liksom ? ^^
kan ju berätta att han har skaffat sig en RAGGARBIIL som är svart med gula flammor,
ja , jättegay
hoppas du har det bra sis ! :) Pussisar

Postat av: Anonym

åh fyfan va nice klänning! jag vill ha! skaffa! jag sätter in pengar! ;D

2007-09-18 @ 20:19:48
URL: http://msk.blogg.se
Postat av: maggan

haha näru. den här ska jag ha ensamrätt på C:

2007-09-18 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback