FAN, en hel månad kvar tills nästa lön!

kurtsson, den lille mackeluren har snokat upp min blogg. svär på mina halsmandlar att han sitter o läser den i exakt detta ögonblick med typ... 15 ungar springandes omkring honom.
eller nej förresten! 15 ungar ridandes på varsin gris! så är det nog. han har ju typ bara ungar o djur hemma hos sig. vad jag har förstått.

jag är verkligen världens klantigaste bäver. Innan jag o katten gick från jobbet idag lade jag ner min plånbok och lite andra grejjer i en påse eftersom det inte fick plats i min väska. sen traskade vi ut, Kurtsson låste o vi gick till bussen. Kurtsson brummar förbi i 300km/h typ och jag o katten ställer oss vid hållplatsen. Exakt när jag ser min buss komma körandes börjar min tankeprocess:

1. "Ah, bussen kommer, ta fram busskortet ur fickan"
2. "Varför är inte mitt busskort i fickan?!"
3. "Nej just det jag lade ju busskortet i plånboken"
4. "Vart fan är plånkan?!"
5. "AHH i väskan!"
6. "Varför i helvete är inte min plånbok i väskan?!?!"
7. "AAH just det! Lade ju plånboken i påsen!"

8. "Var är min påse....?"

Hade förstås glömt den på jobbet. typiskt. som tur var skulle tessan hämta upp katten så jag fick skjuts hem ^^
 
Nej nu ska jag ta o kolla på en film pappa köpte idag: Road to Perdition. Jag har velat se den rätt länge (älskar Tom Hanks!) så jag tycker pappa gjorde ett rätt bra val :)


Godnatt påre Kurtsson, vi ses imorgon runt nio-snåret!

pusspuss



Kommentarer
Postat av: Kurtson

*SMILE* *DEVIL*
Var ju bara TVUNGEN att se om du kom ihåg dagens rubrik :-)
sez...

2007-07-25 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback