village ghetto land

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.
NO CHEATING!

How are you feeling today?
Heartbreak Hotel - Whitney Houston
How do your friends see you?
Bookends theme - Simon&Gafunkel
Will you get married?
We never change - Coldplay
What is your best friend's theme song?
This sad bouquet - The Ark
What is the story of your life?
Erase/Rewmind - The Cardigans
What was high school like?
Vienna - Billy Joel
How can you get ahead in life?
I´m yours - Jason Mraz
What is the best thing about your friends?
Kite - Copeland
What is tonight going to be like?
Everything´s not lost - Coldplay
What is in store for the remainder of this weekend?
My hometown - Bruce Springsteen
What song describes you?
Ize of the world - The Strokes
To describe your grandparents?
Could I have this kiss forever - Whitney Houston, Enrique Iglesias
How is your life going?
And then you kissed me - The Cardigans
What song will they play at your funeral?
Twisted Logic - Coldplay
How does the world see you?
When it´s love - Van Halen
Will you have a happy life?
The only living boy in New York - Simon&Garfunkel
What do your friends really think of you?
Love´s in need of love today - Stevie Wonder
Do people secretly lust after you?
I will always love you - Whitney Houston
How can I make myself happy?
Someday - The Strokes
What should you do with your life?
Streets of Philadelphia - Bruce Springsteen
Will you ever have children?
Un dia llegara (=it gives hope) - Josh Groban




annars rullar det på rätt bra nu tycker jag. Jag var i skolan för första gången sen innan jullovet idag. Träffade mina kära vänner och snälla lärare.
Allan, Anneli & Pompe ♥ you just gotta love them!
Men viruset är så gott som borta! Jag är så glad att det inte satt kvar lika länge som förra gången. Det kändes lixom som världshistoriens sämsta timing o få tillbaka skiten sista terminen i gymnasiet. Lixom "Hej jag hade tänkt jobba upp alla mina betyg nu, men jag är hemma från skolan i 3 månader istället".
Bra att jag hade en reservplan: Bli frisk.


(hahah Supercalifragilisticexpialidocius kom på ipoden nu. fy pannkaka vilken kaotisk låt. Men hon rockar den låten stenhårt. hejaheja!
Mary Poppins med maria alltså <3 och creds till den som kan uttala helvetesordet. ja jävlar)
nu kom jag att tänka på när vi scattade till stoneslåten på thoris fest! hohoho vilken kväll.


anyways - när jag kom till skolan idag (sisådär runt 12...  JA - jag hade sovmorgon) gick jag ner i matsalen för o se om evi o elin var där (klart dom var - matvrakens urinvånare back in those days) och dom blev jätteglada när dom såg mig! Sweet! hur söta som helst! Jag blev också rätt glad :)
Och så satt malin o tryckte i ett litet hörn med tjejerna i hennes klass :)
och hon fyller år imorgon....idag...eh.. (för att undvika förvirrelse: onsdagen den 17e)
GRATTIIIIIISSS!!!
och vi ska se The Holiday med Jude Law och dreggla (iallafall hon, jag tycker han är en tunnis)
riktiga karlar ska man ha! (Hugh Jackman ♥)

jag har en 3timmarslektion imorgon *doh*
iofs är det allt jag har "schoolwise" imorgon... men ändå! 3timmars engelska! Joy?
(Pompe sa att jag var så duktig på engelska att jag kunde låna en psykologibok skriven på engelska av honom :) jag stolt som en tupp. inte en chans att jag kommer fatta ett jota av den boken, men ändå!
han tror det. that´s the important part (= det är den viktiga delen. för dig som kanske inte är lika bra på engelska som jag..)

anywhoo, jag ska ringa Anette (mina barnvaktsbarns mamma) och be henne skriva en referens åt mig).... sen sa jag pallra mig dit o lämna pappret också. himlans massa omvägar man måste ta framochtillbaka hela tiden. gah
och så ska jag ringa min chef o säga att jag är frisk o kan jobba igen! JOY!
Åznan är borta sedan dagen efter min födelsedag och jag vet inte hur jag ska orka med att jobba utan henne... Jag har ju iofs Kurtsson och Jonas som lyser upp tillvaron!  men.... no more donkey to make fun of... TEAR!


dagens promenadlåt - Rebel Rebel, David Bowie
dagens "just ja!" - Brown Sugar, Rolling Stones
dagens "åhååå" - Village Ghetto Land, Stevie Wonder

Broken glass is everywhere
it´s a bloody scene
- Village Ghetto Land, Stevie Wonder

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahh

"To describe your grandparents?
Could I have this kiss forever - Whitney Houston, Enrique Iglesias"

supecalifragilisticexpialidocious är bäst! :D
scatta till stones satisfaction är också pepp ;o
men Jude law är den ultimata mannen!

2007-01-17 @ 12:30:28
Postat av: pelle

Vad skönt att det är bättre igen Elin! Jag vill passa på att önska dig grattis i efterskott på 19 års dagen :)

Postat av: ev

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖW *matvrak*
vart ärdu? jag är klar ,ed proveeeeet, yesss
någon ringde från hemligt nummer, jag tror dtevar han läskiga busringar jonas fårnigår:/ fett skraj, jag undraravem dtevar
tänk om dtevar från mitt jobbsomjag sökte på så klickad ejag dom! GAAAh katastrof

2007-01-18 @ 11:00:01
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

UPPDATERAA

2007-01-18 @ 21:03:57
Postat av: Maria

jag vill veta vad som hänt mellan dig & churre ;o

2007-01-19 @ 10:48:29
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: ev

jag vet
maddes mage *HJÄRTA*
kul imorgooon

2007-01-19 @ 11:13:49
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback